Onsdag


Ni får tro vad ni vill men det är dagar som dessa jag mår bra, när jag är själv alltså. Hela tiden ha en tid att passa utan att stressa, är för mig som att ha mål att sträva efter. Jag tror det är därför skolan går dåligt för mig. Det är ett enda schema som inte leder någonstans, vad händer sedan. "Schemat" ovan leder till att jag gjort något vettigt av dagen och jag kan känna mig nöjd när jag somnar. Nej det där lät inte helt bra.. Jag kan inte riktigt förklara! Listan kan innehålla nästan vad som helst. Bara jag har något att göra hela tiden. Blir mer motiverad och känner att jag måste göra det som annars inte är så roligt. Men får jag en stund till ingenting så blir jag trött och jätte slö och då slutar det med att jag somnar i soffan. Det är dock roligare när jag har viktigare saker att göra! Tyck och tänk vad ni vill men det här är jag. Nästa är att ta bussen till skolan!



Kom ihåg mig?