Dressyrtävling.

Sådärja. Då var debuten på dressyrbanan gjord, en LB:0. Jag är rätt nöjd även om jag insåg att jag inte red fram tillräckligen länge och fick aldrig igenom honom på volterna. Fast det är det vi alltid haft som problem och måste jobba igenom. Däremot red jag inte super bra vägar, dåliga halter och som ni kanske förstår var min handställning inte så bra och visste inte att man skulle ge helt långa tyglar på den fria skritten så det var ju också minus. Men hallå, jag kan inget om dressyr. Jag är glad att jag kom ihåg banan och har lärt mig väldigt mycket. Detta kommer vi absolut göra om, även om vi slutade på en tionde plats av femton. Lite mer dressyrträning på detta! Men hoppningen går fortfarande före!

Jag är imponerad och stolt över er insats idag! <3 Kram!

igår skrev jag ett ovanligt långt inlägg om ett ganska viktigt ämne/ viktig sak, så det vore grymt awesome ifall du tog dej tid och läste det, eller läser en liten bit och kommenterar vad du tycker..... :) (ämnet är gymnasium)



(förlåt om du hatar min "spam" kommentar, men vill veta vad folk tycker om min text)




Kom ihåg mig?