Tisdag

Nej men hej!
Idag har jag haft en rätt klockren vardag. Jobbade åtta till fem. Tiden rullade på rätt snabbt ändå. Och när jag satt i kassan sista två timmarna var det riktigt mycket folk, vilket var roligt men stressigt och fick tiden att gå ännu snabbare. Hann bara hem så for jag och mamma och hoppade lite på Hippo. Gick väl inte helt som jag tänkt mig så någon tävling i Vindeln tänker jag inte anmäla mig till, missade dessutom anmälningstiden med fyra timmar. Så jag tänker trimma vidare till vecka 33 då tävlingssäsongen börjar på allvar!
Efter hopp passet klippte jag gräs (hade ju hellre bytt ut de mot en springtur/promenad men jag var tvungen..)och nu känner jag mig lite uppstressad i onödan. Har insett att jag har en del att göra i veckan men jag gillar ju späckat schema så jag tänker inte klaga. Nu ska jag sova för imorgon ska jag upp tidigt igen!
 
Bjussar på denna bild bara för att jag snaknar dessa tjejer!
 




Kom ihåg mig?