Tisdag

Hejdär!
Har lånat internet men det går ganska segt. Har det iallfall väldigt bra här nere i Örebro. Tyvärr åker vi hem imorgon. Om det inte vore för att jag måste jobba på torsdag så hade jag kunnat stanna. Har hunnit med en hel del här nere. En dag hann vi med en del jag aldrig gör hemma. Vi började dagen med att fara på auktion. Det var verkligen något nytt och det var väl ungefär som jag föreställt mig (tänkte mig som i Emil i Lönneberga..) När vi kom hem tog jag och Tomas fyrhjulingen ut i skogen och plockade svamp innan vi sedan for ut och fiskade. Svamp hittade vi men någon fisk fick vi inte.
Både igår och idag har det shoppats. Speciellt idag då vi for på Marieberg och gick lös med bankkortet. Tur man får lön imorgon... 
 
Aja nu ska jag inte sitta här mer. Tack och hej för detta dagboks inlägg.



Kom ihåg mig?