Söndag

Så blev denna helg helt okej ändå! I fredags efter jobbet for jag hem till Tomas där Nicke och Emilia var. Sedan kom även Alexander och hängde med oss upp till stan.  Vi for på en mack och åt korv. Jag hade som inte ätit någon middag och klockan var tio på kvällen.. Därefter for vi till Emilia och babblade lite framför tvn. Igår var jag sjukt seg, låg på soffan när jag kommit hem från Tomas tills jag var tvungen att duscha innan vi skulle på middag. Sedan for jag hem igen så kom Tomas, Nicke och Emilia hit. Vi satt ute och snackade skit tills det blev lite väl myggit. Sov hos Tomas inatt också och jag känner att det blivit alldelens för mycket sovande i helgen. Därför måste jag skaffa mig lite planer för morgondagen så att jag tar mig upp och gör något vettigt. Något vettigt är inte precis vad jag gör nu. Äter mörkchoklad, dricker juice och ser på tv. Fast okej, det känns ganska skönt just nu!
 



Kom ihåg mig?