hej igen!

Sådär ja. Nu har Raspen fått ny dojjor men han har fortfarande så dåliga hovar.. huvva! Om jag jämför dagens ridpass med gårdagens var det så sjukt mycket bättre. Igår for jag och mamma till hippo för första gången på ett bra tag. Började med att rida i skogen för att tagga igång honom lite innan ett tråkigt dressyrpass på banan,. Men inte hjälpte de för väl på banan blev han lika seg som vanligt. Känns som att jag gör allt men hästar vill aldrig lyssna på mig. Jag är för snäll och nu känns det som att det är för sent med honom också behöver hjälp omgående. Hur som helst så red jag ut idag. mycket skritt och sedan travade jag i skogen och galopperade på en åker. Han tycker det är så himla mycket roligare och får en väldigt bra bjudning. Därför gick allt mycket bättre idag!
 
Annars har helgen mestadels bestått av mina pojkar. Har antingen varit i stallet eller med Tomas. Sedan var det ju Wheels i lördags så vi åt buffé med hela hans familj vilket var hur gott som helst (speciellt när man äntligen får beställa en öl till maten..) Vi satt kvar rätt länge och hade trevligt innan vi ut och åkte bil ett tag. Hem och sova några timmar för på söndagen väntade jobb på morgonen. Men det gick bara bra. Men så inatt tog jag tillbaka en massa sovtimmar. Sov som en stock tills jag vaknade en minut innan klockan skulle ringa, vilket var klockan nio.
 
 



Kom ihåg mig?