Fredag

Hej igen!
Igår efter jobbet for jag direkt ut till stallet för en otroligt efterlängtad ridtur. Red först till granhäcken, fotbollsplan, och kände igenom allt. Han var väldigt pigg och stark i början men efter en stund lossade de och han blev riktigt fin. Så avslutade jag med att rida ner till älven. Han verkar tycka att det är super skönt att bada. Han stod säkert helt still i tio minuter. Vi bara tittade över vattnet och nöjt! 
Så efter det kom Tomas hit så vi åt mat och drog sedan till Nicke och Emilia ett tag. Idag väntar dock lite att göra. Väntar på ett samtal från hudvårdskliniken så ja får tid nångång för hårbotten... Sedan har jag dragit på mig att städa upp lokalen på gården igen då det tydligen blivit kaos där. Efter de kanske jag får göra om gårdagens ridtur. 



Kom ihåg mig?