Underbara fredag

Känns otroligt skönt med helg. Jag är riktigt taggad, känns som att det blir fest hela helgen. Men jag ska inte festa alls(som om mina helger alltid är lugna). Tror känslan kom när Cissi påminde mig om låten "äckligt", festlig. Sitter iallfall och spelar musik på rummet med så bra ljud som möjligt.. Känner mig hungrig och riktigt sugen på godis..

Ikväll vet jag inte vad som händer, får se var vindarna bär. Ska vara med Tomas iallfall. Imorgon ska jag till stallet, blir nog att åka till Hippo om något ridhus är ledigt. Sedan ska jag packa väskan för att åka till Ersmark och hänga med ett saknar gäng. Nämligen Sara, Madde och Hanna.  Vi ska bada, basta och göra god middag. Känns som att det inte kan bli dåligt, bara hur bra som helst!

haha hittade en bild på Sara och Madde.. sköna!

hahaha jag dör lite <3 fan va kul det kommer bli :D men hur tar man sig till ersmark ^^




Kom ihåg mig?