träning dag två

Klev upp samma tid imorse men tack vare mamma fick jag komma hem i bättre tid, för en timma sedan. Idag hoppade vi fram först på ett räcke, bom före och efter. Först i trav, sedan galopp. När vi sedan började hoppa några delar av banan så gick det inte alls så bra. Speciellt inte en linje som vi skulle rida 6-7 galoppsprång. Jag bara bromsade ända tills det tog stopp precis framför hindret. För så jag jag när jag först inte får igenom halvhalten och sedan inte vet vad jag ska göra. Då bromsar jag in i det sista.. Sedan hoppade vi banan. Ritade den.. haha! Nej men det gick verkligen jätte bra och jag är jätte nöjd. Det brukar ju vara tvärtom att jag blir så ofokuserad när det blir en bana, jag får för bråttom. Men nu kändes det verkligen att jag tog hinder för hinder, andades, fokuserade och blev inte fast i handen. Så jag är jätte nöjd över reslutatet med träningen för Emma. Dock hade jag ju ingen som filmade.. Ovanligt, när det går som bäst!




Kom ihåg mig?