Torsdag



Upptäckte just att jag har träningsvärk i armen men det tog lång tid innan jag kom på varför, och då kom jag att tänka på att jag just tänkte igår att: Jag kommer säkert få träningsvärk i armen.. Jo för att igår tog jag ju en promenad med Raspen. Så gick vi förbi backenskolan där tre killar spelade hockey. Raspen blåste upp sig och taktade hela vägen förbi. Jag skrattade bara lite för mig själv och tyckte att han var riktigt stiligt när han "spände sig" Men när jag sedan gick tillbaka på hem vägen blev han värre och skulle vända runt mig och höll på trycka ut mig från vägen hela tiden. Träningsvärken i armen kommer alltså från att jag armbågade och gjorde allt för att trycka bort honom..Men vad gör man, han gick inte precis att lugna förrän vi kommit förbi.

Justja, sedan hade vi hälsokoll igår. Sa till Klara innan att jag hoppades på att komma över 160 sträcket. Jag går in i rummet, ställer mig vid måttgrejen och så säger hon 159,9 cm.. Asså va? Sedan fick jag återbesök för att jag gått ner två kilo i vikt sedan Maj förra året. Asså igen, VA?  två kilo går man upp och ner hela tiden, skiljer från morron och kväll, hur mycket man ätit osv.. Skulle sagt som pappa "Fan vare inte fler kilo jag gått ner"



Kom ihåg mig?