Nominerad i Årets Eldsjäl


Under ridsportsgalan 11 Februari så delas det ut priser till olika kategoriet ex: årets ridlärare/klubb/tränare/ekipage osv. Igår smsade mamma mig och berättade att hon är nominerad till Årets Eldsjäl. Någon man verkligen kan säga om henne. Hon går alltid ut för något fullhjärtat, gör alltid sitt bäst, vill alltid mer och ibland för mycket. Jag kan inte säga att hon är bättre än de andra nominerade, men för mig kommer hon alltid vara den som alltid finns där och stället upp. Även om man alltid måste påminna henne om att hon inte ska ta på sig mer att göra. Men hon vill så mycket. Hon vill hjälpa alla samtidigt, hinna med allt, ordna saker. Jag är nästan glad att hennes tid som grenledare är slut, kanske hon kan slappna av lite mer. Men samtidigt vet jag att hon kommer aldrig sluta hitta saker att hjälpa till med eller arbeta om/mot. En kämpe och en förebild för mig.

Japp, vi är skyldiga till en tung röst!!:)




Kom ihåg mig?