2011, del 2

April
- Jag åkte för tredje gången till Turkiet med pappas sida av släkten. Underbart var bara förnamnet!
- sista dagen på månaden var ju valborg och då fyllde Amanda 18. Vilket såklart firades! Festen var i Obbola och jag och Cissi for ut och åkte lite epa med Tomas och Alexander en stund på kvällen, fulla och glada... Upptäckte ju att cissi hade en snygg kompis!




Maj
- Jag tränade mycket och började hänga med cissi och hennes grabbkompisar mera.
- 21 Maj, blev jag och Tomas tillsammans. Samma kväll som kulturnatta! Tur att Cissi och alexander bråkade så att vi var tvungna att vara ensamma ett tag på stan.. haha!

har inga bilder från den månaden..



Juni
-  Grillade och festade en kväll hos Johanna
- Fick sommarlov och for Metaltown. Frös, grät, stod i kö i evigheter. Men mest hade jag jävligt roligt då vi såg på sjukast och grymmaste banden. ( Nu saknas bara In flames!!)
- Älskade Mio fick komma till himmelen 20 Juni






Kom ihåg mig?