Lördag

Självklart vaknade jag med ett leende på läpparna. Jag är en sån människa som kan sura ihop totalt men snabbt komma över saker. Beror såklart på vad det är men det finns så himla mycket att le för. Vaknade upp i Obbola med min finaste, som sedan skjutsade hem mig. Var hemma strax innan tio och då for jag och mamma och hämtade hö i Lillsjö. Tog ett tag att göra dit men i och ur lastningen av hö gick bra. For hem och åt lunch sedan innan vi for tillbaka till stallet. Så packade vi istället in hästen i transporten och for och red på en uppskottad ridbana. Behövdes verkligen lite ordentlig ridning. Imorgon blir det hoppträning i vännäs istället.

Nu har jag alltså kört Raspen i transporten för första gången och det gick bara bra! Ja, backningen tog lite tid men det är verklige helt sjukt svårt nu från början, men även jag ska väl lära mig!



Bild från förra vintern.. Subban, släpet och finaste, saknade Mio!



Kom ihåg mig?