Onsdag

Har ganska nyss kommit hem från stallet och har hunnit duscha och äta. Har träningsvärk i ryggen från hoppträningen igår, grymt. Raspen fick sig ett kortare pass idag i alla gångarter, målet va att han skulle ta min skänkel. Det lyckades men han är som sagt alltid piggare ute på åkrar/skogen än banan, egentligen precis som många andra hästar. Annars hann jag mig ut med en springtur innan stallet också. Det var mycket skönt. Är ju utan träningskort nu så förtillfäller tränar jag inte. Men om jag har jättejätte tur (håll tummarna) får jag styrketräning på schemat på skoltid istället för idrotten. Gick dit förresten. Till första idrottslektionen alltså. Endast massa killar, alla ville spela fotboll och läraren sa att vi skulle ha friluftsliv också, kanske övernatta någonstans. Gick fram direkt efter lektionen och sa att jag inte kommer tillbaka. Så var de med det. Nu väntar jag på min pojke. På Tomas. 
 
Bjussar på en bild på min fina fyrbeta. Från en av de få sommardagarna.
 
Detta är seriöst. Nån riktigt duktig dressyrryttare som vill rida min pålle ca en dag i veckan och hjälpa mig att bygga upp muskler på denna spillivink. 
 



Kom ihåg mig?