Hoppträning!

 
Efter att ha haft många tankar om att sluta hoppa åtminstone tävla på senaste tiden så fick de väl rinna av idag. Jag kommer inte tävla förrän mina bättre tankar är på plats för jag har endast haft dåliga tankar så fort jag sett ett hinder. Men jag har nu bestämt att hoppning sker för tränare och inget annat. Just för att jag inte vill råka ut för de problem jag haft utan tränare. Det har förmodligen gjort att Raspen inte litar på mig längre och han inte vet vad jag vill. Jag ids inte förklara men utan tränare löser jag problemen så jävla slarvigt och det slutar aldrig bra. Men efter lite hoppning för Johanna på låg nivå känns det bättre och jag tänker stanna på jätte låg nivå tills det känns alldelens för enkelt så höjer jag en annan gång. Jag behöver bara få känna att man faktiskt kan komma på ett hinder utan att ha onda tankar!
 



Kom ihåg mig?