drömmar!

Kom just på att jag drömde en miljon drömmar inatt. Bland annat så drömde jag att jag och Tomas vaknade halv fyra på dagen och jag hade sån ångest och panik att jag inte visste var jag skulle ta vägen, något jag inte ens vill tänka på igen. Så drömde jag att jag blev kidnappad.  Hittade min telefon men det tog typ hundra år innan jag kunde ringa. Det var bråttom också, snart skulle kidnapparen komma tillbaka. Sedan vaknade jag och tomas sa åt mig att va tyst(?) så drömde jag också att det kom en fet slaktbuss till stallet för dom skulle ta massa hästar. Så skulle dom ta en extra titt på Raspen och någon ny unghäst jag tydligen skaffat mig. Men som tur va så var hästarna för smala för att ta med sig. Men då släppte dom lös hästarna i stället och den nya unghästen kände ju inte vårt stall så han visste inte var han skulle ta vägen. Så han tog med sig raspen iväg och kom aldrig tillbaka..
Bra natt.. Endast panik!
 



Kom ihåg mig?