turkiet ett år, nejtack!

Ursch. Jag drömde en jobbig dröm innan jag vaknade imorse.

Jag drömde att jag och några kompisar skulle åka till turkiet. De andra skulle vara där ca en vecka men jag skulle bo där i ett år. Jag bara grät i drömmen, vad händer med hästen som är på väg till mig i ett paket? Vad händer med min familj där hemma och alla andra jag inte kan vara utan? Ska jag vara utan dom i ett helt år?

Jag tycker det är sjukt modigt gjort av dom som pluggar ett år utomland. Men jag är en sån som är för feg för att lämna allt och flytta iväg själv. Kanske om jag inte hade något kvar. Ja ni förstår. Hur som helst så hade jag bara panik hela drömmen, samtidigt som jag efter ett tag kände att, Näe det här händer inte, lugn, det är en dröm. Så jag försökte vakna och gjorde det efter ett tag. Kände mig fortfarande stressad men nu är det över. Hemskt!




Kom ihåg mig?