Torsdag

Kom precis hem från stallet och jag tror minsann att jag skulle kunna spendera hela dagarna i stallet. Men alltså magen bara skriker efter mat och då måste jag ju hem..

Både igår och idag blev det mycket skritt, vilket han tröttar på under hem vägen då han kastar upp huvudet så allt slem från munnen kommer på mig... Igår red jag några vändor på en traktor väg eller vad man ska kalla det och idag for jag med honom till en stor gräsplan, fast det är större en än vanlig plan, skit samma. Gjorde lite öka och minska och trände lite galopp ombyten. Forstätter att inse att jag sitter super konstigt. Det handlar som inte bara om hur rakt och avslappnat jag sitter utan också att inte sitter riktigt rakt över sadeln.. hjälp! Han var iallfall jätte fin och jaa, vad ska man säga. Hittills känns allt jätte bra, efter så här en vecka vill säga!





Kom ihåg mig?