Raspoetin

Har väntat på samtalet hela den här veckan (fast jag har ju väntat på svar sedan vi såg honom). Hela dagen gick, jag hann med aerobics i 1 ½ h, jätte jobbigt speciellt när man är förkyld. Sedan hade vi tre långa lektioner och slutligen idrott, som jag hamnade i att hålla i. Så jag kom på lite saker att göra och i slutet av allt, exakt 15:34 så ringer mamma och berättar att allt gick bra! Glädjen var enorm.

Tänkte fatta mig lite kort om hästen. Han kallas för Raspen och är född 98. Han har vinster i 130 med sin ägare ,fast sista tiden har han hoppat lägre med en yngre ryttare då Karin blev gravid. Han har även gått LA dressyr. Har sett att han har en väldigt bra stam dessutom. Näe, hinner inte mer nu. Ni vet ju hur man ställer frågot. Ska fara till stallet nu med johanna och dola lite.. hehe! Puss på er

Mitt hjärta sprängs nästan av lycka för din skull, KRAAAM!

Vill du lägga till mig på facebook? Hanna Lundborg / Hanna med Raspen.




Kom ihåg mig?