Tisdag



Är hemma från skolan idag.. Det händer ändå inget speciellt där. For bara på mitt utvecklingssamtal, vilket gick bara bra! Istället för att sedan sitta på studiehandledning, dvs: sitta var man vill på skolan och plugga vad man vill, så kände jag att arbetsmiljön är bättre hemma. Så jag sitter och pluggar för Samhällsprovet som är på fredag. Hade tänkt mig ut och springa också men det känns bara hemskt att titta ut genom fönster, det blåser, är kallt och det ser ut som att regnet kommer vilken sekund som helst. Kanske tar det imorgon istället, för jag tror jag skippar skolan imorgon också. Kanske far dit nån timme men det beror på. Vi har ändå inga lektioner, lärare eller närvarolistor. Bara någon som säger att vi ska vara där och plugga, gör det mycket heller hemma!




Kom ihåg mig?