Onsdag



Har snart hunnit med allt jag ska. Tog med mig pallen till åkern idag.. måste sett roligt ut med häst i ena handen och pall i andra. Hade ju tanken på att han skulle bete sig likadant som sist. Men icket! Han var lite trött från igår tror jag, men inte alls seg. Gjorde massor av övergångar men i lagomt tempo då det var lite blött sedan allt regn igår. Han skötte sig väldigt bra men inte rikigt mjuk i munnen men det blev godkänt mot slutet . Ingen heller avfallning alltså! Tur det för det känns lite i kroppen sedan innan.

Hällde i mig lite kaffe när jag kom hem och for sedan ut och gjorde intervall träning i en uppförsbacke. Benen vek sig lite mot slutet när jag joggade hem, riktigt skönt efteråt! Nu ska jag forstätta plugga ett tag till innan jag måste börja med middagen!



Kom ihåg mig?