Ingen mer tömkörning för mig inte!

Hemma från USM igen. Riktigt skönt vare, precis som det brukar kännas efteråt. Lovar träningsvärk på aerobicsen imorgon! Tömkörde Raspen idag också. Kanske skulle frågat förra ägaren om hon gjort de något, precis som mamma tyckte att jag skulle. Han gjorde inget dumt men vi förstod inte alls varandra, ingenting faktiskt. Tänkte att det kanske var för att jag hade inspänningsgrejen så jag tog loss den. Ingen skillnad. Är ju inte alls duktig på att tömköra så utan hjälp gör jag det inte själv med honom igen.

Han är jättemycket tömkörd innan :) jag har dock aldrig gjort det för jag är så dålig på det men karin höll på en massa :) Han är väldigt känslig om du kommer framför bogen, då kan han bli lite tokig.. annars har jag tyvärr inga tips ang. tömkörningen :p men jag vet att han kan! :) lycka till!




Kom ihåg mig?