Hoppträning

Hade som sagt hoppträning ikväll och bana stod tydligen på schemat. Kändes lite (jätte) konstigt att träna med bara storhästar och vuxna. Kände mig enormt liten.. Jag är hur som helst jätte nöjd med träningen och han är fortfarande så himla rolig att rida!! Hemläxan är fortfarande tempoväxlingar, För att han ska lyssna snabbare såklart. Visste ju sedan innan också att jag måste lära mig att VÅGA. När jag känner att det blir lite tokigt då håller jag kvar i tygeln bara tills han antingen löser det med att trampa om eller så måste han stanna. Istället för att använda benen. Men mestadels kändes banan jätte bra, vill hoppa mermermer! Ska försöka klippa ihop något från träningen någon dag framöver men nu måste jag både plugga och sova. Önskar att man kunde göra det samtigt..




Kom ihåg mig?