Fredag!

Äntligen helj, hahah höll fan på att stava det så, helg menar jag såklart! Inte för att jag ska göra något speciellt men det känns riktigt välbehövligt. Ska till Obbola ikväll iallfall, imorgon måste jag dra och köpa vinterjacka och på kvällen tror jag familjen persson kommer hit, tror inte det blir hästsnack dåvaa? Söndagen hade jag tänkte mig en stanrunda för det var eviiiigheter sedan. Men jag vet inte om jag kan, kanske blir en annan gång. Men så ser helgen ut. Lugnt och skönt. Det väntar ändå mera plugg sedan då vardagen kommer tillbaka. tvåan i samhälls är inte lugn och vi har knappt börjat ännu! Gjort bort spanskan idag också, håller mina tummar att jag klarar det men man vet inte, är så sjukt dålig på spanska.. Nej nu ska jag fara, ha en bra helg. Skriver kanske lite imorgon!

finaste älskade Mio, jag saknar dig så att det gör ont!




Kom ihåg mig?