det var lite enklare med ponny..

Har precis tagit mig en dusch och ska snart krypa ner i sängen, kanske läsa en bok, forstätta med datorn eller slå på tvn. Har riktigt jäääkla ont i huvudet och jag är inte säker på varför. Har haft lite ont i huvet redan sen lunch tror jag. Sedan for jag ut med Raspen. For till en åker som ligger ca 10 min bort och tänkte rida lite lugnt så där. Han brukar alltid vara pigg på den åkern så jag tog dessutom gagset för att enklare kunna bromsa. Men det spelade som ingen roll när grejen hände. Red lugnt i alla gångarter på kanten av åkern för att rida så raka spår som möjligt och han lyssnade bra. Fattar en ny galopp och han galopperar lugnt och stillsamt när han helt plötsligt far åt vänster och gör världens bock/spark och snabbt låg jag på backen medan han stannade och skrattade åt mig..

Gjorde inte alls illa mig och kände bara för att sitta upp och fortsätta som inget men då kom ju det stora problemet.. Jag tar mig ju inte upp utan pall och allt som fanns var helt plan mark.. Fick gå med honom hem, hoppa upp och sedan red jag till åkern bredvid stallet istället eftersom att jag hade brottom till Hippo. Kändes som att han vann ifall tanken var att han skulle ha av mig. Imorgon ska vi in på Hippo och hoppa för Rebecca men Onsdag ska jag tillbaka till samma ställe, ska jag kanske ta med mig pallen? Hjälp mig!! Hur som helst kanske den extrema huvudvärken kom efter fallet!

  




Kom ihåg mig?