Lördag



Den här Lördagen kan bli riktigt bra och riktigt dålig, mest beroende på vädret.

Har precis varit och tränat igen, fortfarande inte hela min vanliga ork men det är ju bättre att jag tränar försiktigt än inget alls. Har precis tagit en lång dusch och ska göra lite lunch hade jag tänkt mig. Därefter får jag se hur jag tar mig in till staden för att klippa bort lite slitna toppar. Riktigt bra timeing för sedan måste jag skynda mig i väg på bröllopp och förhoppningsvis ganska god mat efteråt. Tråkigt nog skulle detta krocka med kulturnatta ( man kan ju inte gifta sig samma dag som kulturn.. osmart..) Men jag får fara efter maten för att hinna ner på stan och se lite musik, träffa folk osvosv. Då förstår ni också varför det inte får regna, som de gör nu, för då kommer det inte alls bli samma sak att fara på stan.. Får hålla tummarna och kunna få in lite extra glädje, vilket kan behövas dessa dagar. 

Jag hoppas minstsagt på att få träffa dessa grymma brudar iallafall, någon annan som ska dit?




Kom ihåg mig?