Försöker ta vara på tiden, men jag gråter så fort jag ser dig..

dom kallar de för andra sidan, eller himlen. Men det var inte dit jag ville att du skulle flytta.. Jag finner inga ord längre och känner mig så jävla liten. Vad säger man till någon man aldrig kommer få träffa igen, när man säger Hejdå till dem man träffar dagen efter?.. Det är bara overkligt, jag måste drömma!








Va :O Ska ni ta bort honom elr?! :(

lilla fina mio <3

Ni var underbara tsm. Det vet jag

va? vad har hänt? ska ni ta bort honom? varför?:(

Jag gråter varenda gång jag tänker på att din böästa och trogna vän ska fara till en annan värld, han du har varit med i tre år ska försvinna. Även fast det är det rätta och det är dags för Mio att få äta på gröna ängar är det overkligt varenda gång någon försvinner från ens liv. Jag vet hur det är att se någon försvinna ur ens liv. Men jag kommer aldig kunna förstå din sorg Elin. Men även fast det är svårt och han kommer finnas i ditt hjärta varenda dag och varenda timma, minut ja förevigt så kommer det bli bättre jag lovar dig<3!

Just nu känner jag mig bara hemsk, fan jag borde ha fattat! Nu är jag bara livrädd över vad Birger ska säga..<3

usch, får värsta klumpen i magen. vet precis hur det känns.. fina mio

Han kommer få det bra i Trapalanda där han får beta på de evigt gröna ängarna och aldrig ha ont mer.

Ni var så underbart fina tillsammans, och han är en superfin ponny. Beklagar så himla mke..<3

Varje gång jag har varit med om att sälja/ ta bort ngn häst så känns det helt hopplöst och man tänker att jag kommer aldrig att hitta en lika bra/ snäll/söt/speciell/rolig osv osv, men hur konstigt det än är, så blir alltid den häst man har för tillfället precis det man inte trodde, man har kvar de gamla hästarna i hjärtat och minns deras speciella kännetecken emellanåt, men det är den häst man har för dagen som är den stora stjärnan... det tar några år och hästar att komma till insikt, men det finns faktiskt nya hästar som kan förgylla livet, även om man inte tror det...

Har ni avlivat honom ?

varför det ? , han verkar vara en sån fin ponny ...

Din mamma berättade i helgen. Finns inga ord som kan beskriva hur tråkigt de är. Ni hade ju inte tänkt att de skulle bli såhär...




Kom ihåg mig?