Ear cuff

Sedan jag var liten har jag tyckt att det är väldigt jobbigt att inte kunna ha hål i öronen. Jag tror att jag gick i ettan när jag tog mina första hål. Funkade inte alls! Tog nya efter nått år men åter igen funkade det inte. Tål varken äkta, oäkta eller plast. Först var det mest jobbigt då de flesta andra tjejer hade hål i öronen men efter ett tag slutade jag tänka på det. men nu börjar det komma tillbaka, men bara för att det finns så sjukt mycket snygga örhängen idag.

Ganska spontat sådär gick jag och köpte mig ear cuff. Hur smart är det när jag inte ens har hål i örat? Ska antingen ta bort kedjan och ha den delen som man bara trycker fast uppe på örat. Eller ska jag köpa clips och ha istället för den delen man stoppar in i örat.. Eller så lämnar jag tillbaka de.
Blir någon desperat bara. Är enormt avis på alla er som kan tål piercingar

åh värsta snyggt ju, vad kostaren?

Det finns magnetörhängen också på Glitter




Kom ihåg mig?