I’d catch a grenade for you



Drog som sagt in Mio till Hippo och mamma hjälpte mig lite. Red på tredelat och tog även på honom thidemantygeln. Red först fram lite enkelt i alla gång arter för att sedan börja om och sätta mig ner för att jobba. Red mycket på volt blandat med halter och öka/minska. Tog inte lång tid så släppte han och gick super fint i alla gång arter. Kände att han fort blev rätt trött så jag saktade av för att släppa ner stigbyglarna och trava av då jag kände mig nöjd. Näe då under "pausen" blev han lat och sedan fick vi börja om lite. När han sedan släppte igen fick han jobba extra i skritten för att han gjorde så.. hah snällt va? Sedan skrittade jag av. Och nej jag behövde inte en hel miljons år för detta. Vi red knappt en timma. Puss på ponnyn och på mamma!

Fick hem ett paket från H&M idag också, visar i morgon!




Kom ihåg mig?