Jag tänker inte gråta, för om det vore jag så hade jag velat att du vore glad mina sista dar.



Som sagt fick jag hoppa en väldigt stor häst häst idag. Men det gick bara bra ändå och var väldigt roligt! Vill ha en häst nu,nu,nu! Skulle just även skicka filmer på mig och Mio till Johanna. Jag saknar det vi gjorde väldigt mycket även om det för de mesta fick dåligt.. Jag önskar så gärna att han kunde få vara frisk över en dag så att jag fick hoppa, galoppera i skogen, och göra de roliga sakerna. De saker som även han tyckte var roligt. Som julshowen, har aldrig sett honom så glad. Jag tror inte ens att han uppskattar gräs längre och börjar förstå att något är fel. varför han får äta så mycket, varför han bara får fara ut och tömköras ibland, varför man inte är där lika ofta, varför man inte har så lätt för att vara glad när man är med honom. Vissa tycker att det är bra att det tar tid. Men jag tror att det är enklast om allt kunde gå lite fortare. Det blir inte lättare av att veta att man har en häst som kommer att avlivas snart.. Näe fyfan, jag vill få det gjort, och det vill han också.

Till något helt annat fick jag ett ryck idag och for ut och sprang. Tack vare Volbeat och Killswitch engage så tog det 6 km innan jag började må illa och fick ont i fötterna. När jag väl stannat trodde jag nästan att mina ben helt var borta. Inte tränat på flera veckor och senast jag sprang.. var kanske ett år sedan!

Förstår exakt hur de är... När vi skulle ta bort Chivas så väntade och väntade och väntade man... Man hann få upp fler och fler tankar och minnen osv... Jobbigt som fan

tänker på dig elin. förstår att det är jobbigt, tycker du är otroligt stark!




Kom ihåg mig?