Onsdag.

Vaknade första gången vid sju av min hosta.. inte ok!
Somnade tillslut om och vaknade sedan igen vid nio. For då ut till stallet och red ut med Johanna. Fick rida en av alla islandshästar som står där nere på grubbe. Red sedan Gucci ett tag också och det gick väl rätt bra. Annars har jag för det mesta legat ute på baksidan och svettats i solen, älskar´T. Orkade inte ligga där hur länge som helst utan sitter nu inne och ska försöka läsa lite trafikregler i väntan på att mamma ska komma hem. För sedan ska vi åka ut till Degernäs och rida den där bruna fina som jag hoppade förra veckan. Zepcan, kallas för Zäpo. Blir bara roligt! Dock undrar jag hur det ska gå att rida ut. Jag och Johanna hade massor av insekter flygandes runt oss när vi red på förmiddagen. Känslan av att det ska vara mycket mygg osv ikväll, känns ganska stor.

 



Kom ihåg mig?