Back in uMe

Haft en sjukt bra helg i Göteborg med Johanna, Jonsson, Enya, Hanna och Frans. Spenderat ungefär 24 timmar på festivalområdet och lyssnar på mer än 10 bra band och några som var galet jävla bra. Fredagen började med en timmes kö och vi missade Escape the fate, sög lite! Men vi fick se andra bra band och avslutade fredagen med System Of A Down. Klockan var då cirkus ett och efter det kom paniken och ångesten. Trodde aldrig att jag skulle ta mig hem. Stod först i en helt stilla stående kö, för festivalbussen tillbaka till lägenheten, i minst en timma. Därefter började vi att ge upp så vi gick och skulle ställa oss i taxi kön istället. Näe då får vi veta att den kön kan ta cirka 4-5 timmar.. fattar ni paniken? Kallt, mörkt, trött och less! Tillslut hoppar vi över ett stängsel och hamnar nästanlängst fram i busskön. Framme strax efter fyra. Jäklar vad less man var då! Somnade vid fem och vaknade av mig själv halv elva.

Lördagen vart bättre. Vi såg ännu fler band och många som var sjukt grymma. Bland annat Arch Enemy, Meshugga, Bring Me The Horizon, Avenged Sevenfold och Korn, såg bara tre låtar av Volbeat då det regnade jätte mycket och vi var jätte rädd för att hamna i samma buss kö. Kom hem i bättre tid men satt ändå uppe till cirka tre.Är iallfall glad att jag bestämde mig för att fara. Kan fortfarande inte fatta att jag har sett banden som jag sett. G-A-L-E-T. Dock kunde ju vädret fått vara bättre men under massan med folk kunde man hålla värmen bättre.

Bjuder på en bild från flyget. Har inte tagit så himla mycket bilder men det kanske kommer fler sedan.



Kom ihåg mig?