Torsdag.





Drog till nolia på en håltimma och inskaffade massa godis, en tygpåse och någon informationsbok. Folk från massa högskolor/universitet var där och gjorde reklam.. så uppfattade jag hela grejen. Blondinbella skulle tydligen prata där också men vi hade lektion då. Fick mig dessutom ett leende på läpparna då jag hittade mer godis i min ficka. Godis hela dagen alltså. Börjar dra över gränsen igen.. tror jag måste ha något typ av löfte mellan min födelse dag och pappas sedan! Alltså äta så mycket jag kan!.. eller? Nej men seriöst. Just nu behöver jag godis för ikväll ska jag på möte och även skuraboxar på hippo, låter kul? Rycktas dock om fika på mötet så idag kan jag nog vara glad hela dagen! Mammas Mio dag dessutom så jag slipper kylan.. dock hade det inte gjort något för att få fara dit. Mio är min gladaljuslyckta! Nej, dags att hinna med lite innan perSSan kommer hit.. (okej jag spårar..skriver igen då jag är normal) HEJDÅ! nej vänta, måste tillägga att mio skoddes igår och enligt mamma så stod han OTROLIGT snällt. Hon tror att han har börjat lita På våran hovslagare även om han råkade bli sömstucken sist. Har haft en annan hovslagare som varken vi eller Mio gillade.. dumma han! Mio förtjänar det bästa så vi bytte och nu är allt som det ska osvosv. nej som sagt, Hejdåå




Kom ihåg mig?