Onsdag - endast massa skolprat..

Kan säga att en stor klump lossnade ur min mage idag! Speciellt när hela klassen stressade upp sig över individuellavalen som vi ska ha valt till på fredag och läser i 2 & 3an. Att välja kurser var inte så svårt, men att få det att stämma med tidsplanering var inte lätt. Fick stryka och börja om, välja om och göra rätt.. hur drygt som helst! Men tillslut blev det:

småföretagande A
stresshantering
idrott & hälsa B
Aerobics
rättskunskap
trafikantutbildning

Inte säkert att man får det man valt heller.. Men det ska nog bli bra tillslut. Ska ju välja bland andra kuser i tvåan också.. Lutar mot Psykologi B, Engelska&Matte C.. Engelska C får jag se om verkligen väljer det med tanke på att jag ärligttalat är riktigt dålig på engelska. Språk överhuvudtaget är inte min grej!



Kom ihåg mig?