Måndag

Ja, måndag och ny vecka. special vecka. Fick veta idag att vi ska prova på "företagare för en tag". Hur lätt är det att komma på ett sätt att tjäna ihop pengar på under en dag? Blev såklart att sälja fika på två olika skolor. Blir säkert bra! Efter skolan så skyndade jag mig till stallet men förbi hem först. Därefter skyda till TRÄNA men förbi hem för att äta middag och byta om. Nu är jag duschad och klar, fast jag har inte pluggat än! Hade nog inte tid att träna egentligen men har inte kunnat träna på två veckor så det var verkligen dags! Så nu vet ni vad jag gör. Dags för mig att sätta igång så att jag kan sova någon gång. I morgon måste jag ju vakna upp som en försäljare.. Btw, om någon från västangård eller liljaskolan läser detta. Ta med er massa pengar imorgon för att köpa gofika!





Kom ihåg mig?