Torsdag



Snodde mobilbilden av mamma. Blev fan lite less och gaanska stressad igår. Kom till stallet, packade in grejer i transporten och tar sin in hästen. När jag kommer in med han i stallet inser jag att han är en enda stor ler hög. Det var bara att skynda sig till hippo, hänga upp täcket och spola av benen och svansen. Täcket var helt nytt och han började med att polera de med lera typ.. Han blev iallafall renare och på bilden är täcket avborstat och liite renare. Men lite less man blir och det lär inte vara första gången. Kan snön bara komma nu?

Det stod markarbete på träningen och han skötte sig bara bra och jag är väl rätt nöjd med den träningen. Jätte jobbigt bara att man inte kan hålla igång hemma.. Igen: kan snön komma?

Åhhh fusk! riktigt snyggt!! :)

sv; haha behövde verkligen nya, mina andra är bara trash nu.. förresten, vet du hur det är nu på söndag på julshowsträningen, om man måste ha sin outfit klar och på?




Kom ihåg mig?