Torsdag

Tillbringat dagen på stan med Cissi, Klara och Johanna. Köpte lite presenter, jag köpte en klänning som jag inte alls vet om jag ska ha kvar, köpte även en adapter så nu kan jag använda hörlurarna till mobilen! Vankas  trevligheter i helgen. Jenny har fyllt år och ska ha middag i Stöcksjö. Så det blir treevligt, därav köpet av klänning då det är dress-up (klänning) som gäller och jag använder ju aldrig det..

I gårkväll däremot kom Tomas, Cissi, Kajsa och Stefan hit. Vi satt ute och fikade, snackade massa skit och skrattade högt. Kajsa och Stefan skulle tråkigt nog jobba imorgon så dom for rätt tidigt. Men cissi stannade en stund till, tills det blev för kallt för att sitta ute helt enkelt!

haha ska baka tjockpannkaka och vetni, fast jag tror det är fel, för det står att det ska vara öl i?

Ölen ska du ha som jäsningsmedel. Blir fluffigt av det.

sv: hahaha nu äre mamma som varit i farten och kommenterat ovanstående kommentar. Tänkte när jag läste ditt svar ba; whaat?, men nu hänger jag med...




Kom ihåg mig?