Söndag.

Kom hem från Obbola vid halv fyra och satte mig ute ett tag. Så himla skönt det var, varken för varmt eller för kallt! Gick hur som rätt bra att jobba igår mellan 10-18, fick mig några ören iallfall och hade kul med Sara som vanligt. Lite dött annars på gården men så är det ibland. Nu ska jag ta mig en promenad innan maten och troligtvis hänga med Cissi ikväll.

Sara jagade flugor i köket.. Har kommit fram till att dom borde använda kondom!

När jag fattade trav innan LA välte han nästan..

Han var så halt så jag vet inte vad ..

Det blev bara värre och värre med tiden, först fick Camilla och Spencer kontrollkolla om han var halt, sedan när Göransson kom kunde han nästan inte stödja på det och när vi gick in med han på hippo så ramlade han fram. Allt är kaos och jag har ingen aning om vad som hände.. han var ju så fin igår i LBn, bästa rundan någonsin och nu efter en natt så är det såhär ??

Göransson klämde direkt på plats under hoven med tång och kände ingenting ..




Kom ihåg mig?