hoppträning

For till Hippo idag och hopptränade Princess. Det var banträning som gällde även om jag aldrig riktigt hoppat henne. Själva banan var inte så speciell men hon blev snabbt trött då hon inte har bästa konditionen. Men det har inte jag heller! Hur som helst hoppade hon helt okej. Hon påminner som sagt lite om Mio fast hon var lite mer fram tung. Till en början kändes hon framme då hon trampar ganska mycket med fram benen. Men man behövde få igång henne mer än så och då gick det väl hyfsat. Är ganska nöjd då det ändå var första gången även om de inte såg så bra ut. Men det är ändå så otroligt roligt att hoppa.. (tjatigt som fan men jag vill verkligen ha häst nu!!) Här är ett klipp då jag hoppar halva banan



Nu blir det god middag som avslut på sista helgen av sommarlovet.



Kom ihåg mig?