Svar på fråga bara!

Vilken skola och linje går du på? :)

Jag går samhällsvetenskapsprogrammet (typ längsta ordet jag skrivit på länge.. sam räcker), som det så fint kallas, på Dragonskolan. Är just nu på Mimer dock på grund av ombyggnationen på Draggen. Om dom håller vad dom lovar så får vi komma tillbaka efter jul. Har just nu idrott och estetval (dvs musik för min del) på draggen. Tur nog sista timmarna så det blir inte så mycket fram å tillbaka just nu.

Tävling i Vindeln och det blir både lördag och söndag med OMG 2 i DIV 2 på lördagen. Jag tar ny tag, slutar tänka och hoppas på det bästa! Ska bokstavligen trycka på en start knapp på nån cool bil och köra iväg och ta in Mio. Han får stå inne i helgen och vila upp sig. 


SV: men du kan ju jobba på : Cafe, Subway, butik, tidnings bud o.s.v :)?




Kom ihåg mig?