Saknar er fan!

Alltså jag måste skriva av mig! För jag fick världens ryck! Jag saknar 9b.. Jag saknar grubbefolket och tryggheten. Jag saknar att man känner alla och att alla var så speciella. Vi var så olika men tillsammans var något helt annat. Jag saknar folks kommentarer och smeknamn till folk och ställen. Nu är det en ny skola och ny människor att lära känna. Man är vilsen vart man än går. Fast jag tror det löser sig. Klassen verkar skön och jag tror att man snart hittar på skolan också. Jag ska tänka posetivt för det finns ju egentligen inga problem!?

haha på tal om vilse. Hade idrott på Draggen idag och skulle gå tillbaka från omklädningsrummet till gympasalen, glömde jackan. Hade alltså just gått vägen. Ändå hittar jag inte tillbaka och fick vända. Då möter jag en tjej i klassen som fick med sig den. Tur det! Men aah, det är verkligen tusen gånger större än lilla grubbeskolan.








Kom ihåg mig?