natten blev till dag.

Jag sov, tillsammans med klassen, i hamptjärnstugan i natt. Treorna hade först några "lekar" med oss och ville nog få oss å skämma ut oss lite, men det var typ bara roligt! När dom dragit så såg vi idol, snackade massa osv. Vid två på natten där emot fick alla ryck och for ut. Vi körde irlänskt julafton. Nivet när man snurrar flera varv och sedan ska man springa. Kan säga att vi drog på med fler varv än vad man brukar och det minsta som hände var ett litet skrapsår. en sprang in i en sten, en annan ner i en vatten pöl och en kille var så nära lyckstolpen att jag tror alla höll andan innan gapskrattet kom. Ja det var sjukt! Dock är man så trött idag att jag snart inte vet vart jag ska ta vägen. Höll på somna när jag red och att sitta vid datorn är ju nästan omöjligt!

          



Kom ihåg mig?