Måndag.



Ska egentligen inte klaga nu när det faktiskt har kommit tillbaka värme och sol. Men i September förra året var jag ju i Turkiet och huur skönt vore det inte att åka utomlands igen när det börjar bli ännu mer höst, regn och tråkigt väder? Älskar ioförsig att man får ta på sig mysiga koftor,halsdukar och ta super härliga promenader i alla blad som faller ( shit.. låter som värsta naturmänniskan..) Men det är nu man vill ta en break och komma sig iväg också. Men man kan ju inte alltid få som man vill. Tycker dock att det ska bli awsome med lite julstämmning, för snart är det ju faktiskt jul också.. jagvet, fyra månader. Men det går sjuukt fort. Jag kan inte ens fatta att första halvan av året är slut, att sommaren försvann och att vi är på 2010. Det blev ju just 2004? Och när man tänker såhär så gör det nästan inget att två av mina kompisar har fyllt/fyller 18 på samma vecka, för ett år går ju fort.

Aja, nu ska jag sluta snacka skit. Den där promenaden ska jag ta med Kajsa nu.




Kom ihåg mig?