So now i think of you again

Gårdagen spenderades till största del på skolan. 9.00-15.40. Efteråt for jag och träffade mammsen på Iksu. Körde Power Pace och avslutade med rullbandet. Men PPn var det jobbigaste länge men träningsvärken sitter precis där jag ville ha den. Armarna,benen och ryggen! Därefter bjöds det på gratis makeup rådgivning. Ville skratta på riktigt när hon sa att hon skulle köra på en riktigt mörkögonskugga, vilket jag gillar. Men när jag kollade i spegeln vare mer guldigt.. Ingen tid att ändra för sedan gick bussen mot Hedlunda. För väldens bästa Johanna blev äldre igår. Så jag och några fler åt middag och firade henne.

Idag däremot är det slapparnas dag om man heter Elin. Precis varit ute och skrittat Mio i en kvart nu väntar duschen. sedan ska jag tillbringa kvällen med Pizza,film Ben&Jerrys och popcorn. Det gillas kanska starkt när man ändå ska vara hemma!

haha älskar dig!!




Kom ihåg mig?