Angående mitt håår.

Som ni vet färgar jag mitt hår alltid brunt/mörkt ibland blire nästan svart. Nu fick jag en fråga om min riktiga hårfärg och jag vet knappt vad jag ska svara. När jag var liten var jag väldigt ljushårig men började efter ett tag göra ljusa slingor. När jag sedan blev äldre så började jag få mörkare utväxt vilket gjorde det jobbigt att vara blond. Så jag har efter det provat många hårfärger men brunett har jag varit dom senaste åren och trivs bäst med det. Som svar på frågan är jag ganska mörk hårig lite så där sandgrå/brun typ. Men eftersom att jag började färga mitt hår så tidigt har jag ingen riktig koll..

Asså herregud.... hur man såg ut.. eller ah ska kanske inte säga något.
Om ni vågar kan ni klicka på dom små bilderna så blir dom större.
Men som sagt, jag trivs bäst som mörkhårig. Jätte tråkigt att jag inte hittade bilder då jag hade rött hår osv, haha..


Men guuuud så söt du var!!:P haha jag kände knappt igen dig på de där bilderna när du var jätteliten^^,

hahah älskar sandalerna på andra bilden! sånna hade jag me (a) assnygga :]




Kom ihåg mig?