Tisdag - hemma..

Jag har nog haft jobbigaste natten i mitt liv, tror jag! Vaknade någon timme efter att jag hade somnat dvs vid 12. Då känner jag hur ont jag har i örat!? Det blir världens tryck och jag får typ panik! Efter att ha insett att det inte försvinner så trycker jag in nässpray i näsan, det ska ju tydligen hjälpa. Men ikket, efter yttligare en stund så springer jag ner och stoppar i mig Ipren.. ingen skillnad. Tillslut väcker jag mina föräldrar som får mig att inse att det finns inget att göra, jag har redan provat allt. Alltså ni anar inte! Jag hade verkligen panik över trycket i mitt öra. Men tillslut somnade jag igen och det blev bättre.

Ringde till Vårdcentralen och berättade att det inte bara var det heller, mitt öga är inte bra och min hals är svullen. Men ändå var det bara en vanlig förkyldning tydligen. Tur ioförsig, men jag vill att det ska gå över nu! Jag vägrar att ha samma natt igen, det går bara inte..

Nej nu är det nog dags för mig att se om det finns någon mat.
Sedan kanske jag sätter igång en film eller något,
Hoppas ni får en bättre dag!♥

krya på dig!:)

Krya på dig! Hoppas det blir bättre med dig, det där lät inte roligt!



sv: Ja, med mig är det helt okej, jag är lite stressad bara. Har stor konsert och så imorgon, det är ju kul, men mycket att göra innan. kram

aww

hur äre idag?

sv: Jag spelar fiol och sjunger. ska dansa också :) så det blir mycket saker att vara med på, men det är roligt! :D kram !

aww

okej :/ jo de är okej! <3

SV: Okej vad bra! :) jo det är bara bra med mig :)

Vad tycker du om mitt låt-tips? =o)



Kram.




Kom ihåg mig?