Onsdag.



Vi hade uppspelning på musiken idag. Alltså bara i små grupper så skulle vi spela upp för läraren, inget speciellt eller att oroa sig för egentligen. Grejen var den att jag hade världens lock för öronen och rösten var inte på topp. Resultatet blev att jag knappt hörde hur det lät när jag spelade på gitarren och rösten svek mig till tusen. Det blir ingen MVG för mig i musik..

Annars har dagen varit bra. Jag är väldigt glad över att jag gick till skolan, att sitta inne en hel dag är något jag verkligen inte klarar av. Inte själv med endast dator,tv och ett kök. Nej, att vara på skolan är då mycket bättre. Speciellt med en massa underbara kompisar.

Veckorevyn har kommit idag, som alla ni andra prenumeranter vet. Ska stoppa ner huvudet i den nu och sätta igång lite musik. Ha det bäst!

Mest dancehall o reggaeton :)

ja vill kunna spela gitarr :(




Kom ihåg mig?