Livets vänd punkt?



Kanske inte livets vänd punkt, men stallets!? Jag har ju aldrig haft någon i min egen ålder riktigt i stallet som jag har kunnat rida med. "Vanliga" Johanna red ju Candy någon dag i veckan ett tag men inte nu längre. Sedan Candys ägare Emiley rider jag ju med,men väldigt sällan.

Hur som helst så fick mamma ett samtal av Johanna Perssons mamma som inte har någon stans att ha Tingeling i sommar. Så förhoppningsvis står hon där i sommar och jag får någon att rida med i storsätt varje dag. How wonderful är inte det. Så nu Johanna taggar vi sommaren och hoppas att det blir så!

sv: härligt, joda de e finfint sj? :)

sv: härligt, joda de e finfint ;)

Hoppas du får en toppen helg :)



Kramis

Jaa, fatta så kul det kommer blii!! :D

Hej, superfin blogg du har!

Rider du, vad kul!:D

KRAM! <3




Kom ihåg mig?