Klubbtävling

Tävlingen idag gick ganska bra. Mio var pigg,stark och taggad. Vad gör jag då? Jo jag bromsar, på tok för mycket och glömmer benen! Så vi stannar på första hindret.. YIPPIIEE! Men sedan gick resten av banan bra och jag måste sluta tänka på det negativa! Önskar att han hade stannat inne på framhoppningen istället så hade mina "horn" kommit fram då istället. Duschade han sedan eftersom att det var typ.. ett år sedan? Det behöves, även fast att han förmodligen har rullat sig vid det här laget.

Jag lägger in en film från tävlingen senare! Nu måste jag ut och springa..




Mio och Tingeling. Synd för Mio att han är kastrerad.. Dom matchar ju! Resten av bilderna på Tingis, är till dig Johanna.


Svar: Det var så lite så!:)



Åh hästar är så himla fina djur!

ja :D söt

sv: jag är ledsen för sent svar! Men här är det bara bra, själv? =)

Haha, det ser ut som om Tingis har en ridhjälm på huvudet :P




Kom ihåg mig?