Hoppträning




Hoppträningen idag gick faktiskt himla bra! Vi hoppade som på en 8 med en studs serie på mitten och lite andra hinder som stod till höger och vänster av åttan. Mio var precis, enligt mig, där han skulle. Ända gången vi kom dåligt var när jag gjorde nått litet slarvfel. Men annars var han lagomt framme och jag kunde mest sitta och hålla om. Vi hoppade även en liten omhoppning i slutet som gick hyffsat bra. Kom inte helt bra på allt, men det blev inget stopp/riv och det är ju egentligen huvudsaken när det är omhoppning. 
 
Jag är iallfall nöjd och nu väntar snart sängen, känns ju inte så kul med skola i morgon. Men tänk att jag nu endast har 3 veckor kvar av min tid på Grubbeskolan/högstadiet av 3 hela år. Jag behöver inte ens gå i skolan längre. Å vad gör jag.. jo, jag väljer NS på dragon..jag kommer ju dööö! Men jag ska satsa så in i norden. Sedan ska jag få ett bra jobb och ha bra betalt. Man kan ju hoppas iallfall.

Du väljer helt rätt program. :)

Du kommer lugnt fixa G i alla ämnen!

Lärarna är super bra!

Kul hoppträningen gick bra.

Här är mina hästar fast i stallet.

Vatten runt om.

Kram




Kom ihåg mig?